sluiten
Inloggen
Aangesloten sites bij
sluiten

Drachtster bedreigd vanwege 'onderduiker Joran van der Sloot'

  • LC | Gepubliceerd op 03 februari 2008, 13:33
  • Laatst bijgewerkt op 04 februari 2008, 08:37
Drachten - 

De 26-jarige Johan uit Drachten is afgelopen nacht meerdere malen met de dood bedreigd, omdat hij Joran van der Sloot onderdak zou bieden.

In het SBS-programma Hart van Nederland werd het appartementencomplex waar Johan sinds kort woont, gisteravond in beeld gebracht.

Volgens de programmamakers zou Van der Sloot, verdachte in de Holloway-zaak, bij Johan ondergedoken zijn. ,,Maar ik ken die jongen alleen van tv", zegt de aangeslagen Drachtster. ,,Hij is hier nooit geweest en zal hier ook niet komen."

Kort na de uitzending stonden tientallen mensen voor het complex. Bij Johan werd aangebeld en hij kreeg verwensingen als ‘moordenaar' en ‘ik steek je in de brand' naar zijn hoofd geslingerd. De politie moest er aan te pas komen om de jongeren weg te sturen.

Inloggen
Reacties
  • Stelletje randdebielen daar in Drachten, dat blijkt maar weer, lekkere journalistiek van SBS ook

    Geplaatst door R.evolutionair op 13:48 03-feb-2008
  • dit is ook wel weer wat.

    Geplaatst door bitje op 13:51 03-feb-2008
  • R.evo: dat van die randdebielen ondersteun ik, maar het is ook het gevolg van de tijd die zit tussen het gedeeltelijk naar buiten brengen en het volledig naar buiten brengen. Dat zou nit zo moeten zijn, veel mensen en dat blijkt kunnen er niet mee omgaan.

    Geplaatst door wite geart op 14:02 03-feb-2008
  • @Revo: wat is het verband tussen randdebielen en Drachten? In jouw woonplaats was precies hetzelfde gebeurd. Bij SBS: DAT zijn randdebielen. Je gaat niet zomaar met een cameraploeg naar iemands woning na een tip over Joran, terwijl er niets zeker is. Waarschijnlijk een tip van een randdebiel. Als ik in Johan zijn schoenen stond, was SBS nog niet van mij af. Sensatie zender.

    Geplaatst door LC Lezer op 14:09 03-feb-2008
  • @Wite: SBS had gewoon sowieso zeker moeten weten dat wat ze beweren waar is, daarna moeten ze zich afvragen wat er mee bereikt wordt een schuilplaats bekend te maken. Ze hebben geen verantwoordelijkheid voor het gedrag van een stel neanderthalers die denken op welke manier dan ook het recht in eigen hand te menen te kunnen nemen. Maar ze hebben wel aangegeven journalistiek niet veel voor te stellen

    Geplaatst door R.evolutionair op 14:17 03-feb-2008
  • Ik kan me wel voorstellen dat men kwaad wordt op joran van der sloot met zijn arrogante gedrag en vooral zijn bewuste zwijgen tegenover justitie. Misschien zou je hieruit moeten concluderen dat justitie wat meer armslag moet hebben bij het verkrijgen van bewijs. Ik denk wel dat het wat rustiger bij het appartement zou zijn geweest als er een groepje verdachte Hells Angels er haar intrek had genomen.

    Geplaatst door protter op 14:20 03-feb-2008
  • @LCLezer 14.09: Ja waarschijnlijk was hier hetzelfde gebeurd en dat waren dan ook randdebielen geweest

    Geplaatst door R.evolutionair op 14:21 03-feb-2008
  • Wat een gedoe allemaal, straks blijkt dat Joran het idd heeft verzonnen, dat zou lachen zijn, maar we wachten af...alleen Joran kent het werkelijke verhaal verdere speculaties zijn tot nu toe ongegrond ;-)

    Geplaatst door Tinker op 14:48 03-feb-2008
  • Lees het stuk nog eens goed tinker waar hebt jij het over. Dit is pure sensatie zoeken van SBS.Als er geen nieuws is maken we even nieuws. Tjonge jonge wat een toestand, ik zou SBS aanklagen.

    Geplaatst door gre.r op 15:02 03-feb-2008
  • @Tinker op 03-02 14:48 Dan vraag ik mij wel af hoe dat zou moeten blijken dat hij het verzonnen heeft. Als hij het verzonnen heeft dan krijgt hij nog een heel harde dobber om dat te bewijzen. Maar die vriend van hem die hem geholpen heeft met de boot en het dumpen van het lijk in zee, waar zou die vriend zijn en wat zegt die, daar ben ik wel zeer benieuwd naar.

    Geplaatst door R. van Dijk op 15:09 03-feb-2008
  • @Tinker op 03-02 14:48 dan heeft Joran een probleem, want hoe wil hij nu dan zijn bekentenis op beeld terugdraaien?

    Geplaatst door Altra op 15:13 03-feb-2008
  • @Van Dijk 15.09: Joran heeft de naam van de jongen genoemd die hem geholpen zou hebben...... Hij zei bij Pauw en Witteman dat hij die jongen pas vorig jaar heeft leren kennen.

    Geplaatst door R.evolutionair op 15:24 03-feb-2008
  • Gepost door R.evolutionair op 03-02 15:24 --------------------- Jij hebt nog steeds vertrouwen in wat Joran zegt. Ook ik kan niet bewijzen, dat hij liegt, maar ben de laatste zijn die Joran verdedigt ............

    Geplaatst door Trijekwat op 15:38 03-feb-2008
  • belachelijke actie van SBS6. als de mogelijkheid bestaat, zou ik ze ook aanklagen!!

    Geplaatst door doedelsestrupi op 15:40 03-feb-2008
  • @R.evolutionair op 03-02 15:24 Ik heb Pauw en Witteman zelf niet gezien, maar wat ik gelezen heb is dat hij degene die hij zijn verhaal heeft verteld pas zes maanden kende. Maar de vriend met de boot komt nergens ter sprake in de artikelen die ik gelezen heb.

    Geplaatst door R. van Dijk op 15:44 03-feb-2008
  • Ze hadden bij hart van NL hun huiswerk beter moeten doen. Eerst maar eens controleren of het klopte wat ze wilden brengen als "nieuws". maar ze waren natuurlijk weer veel te geil op een geweldige scoop. En vergaten daarmee maar even de ellende die ze zouden kunnen aanrichten.

    Geplaatst door Pieter op 15:48 03-feb-2008
  • Wat nu als achteraf blijkt dat Peter R. de Vries en SBS het helemaal fout hebben? De gehele toestand begint wat op een 2e rangs soap te gelijken. Voor de mensen in Drachten, in ons land ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is en de rechter een uitspraak heeft gedaan. Nou zijn die tegenwoordig ook niet meer zo betrouwbaar, maar toch.

    Geplaatst door J.R. Nieuwland op 15:49 03-feb-2008
  • @Trijekwat 15.38: Joran heeft zichzelf al eens een pathologische leugenaar genoemd, ik heb geen enkel vertrouwen in wat ie zegt, dus ook niet in zijn zgn bekentenis. Ik verdedig hem niet, ik geef alleen maar aan dat we in Nederland een gewone rechtstaat hebben en dat iedereen, dus ook Joran onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Daarom keur ik het gedrag van Peter totaal af en als ik gewoon luister naar wat die man zegt en beweerd, ben ik er van overtuigd dat ie vanavond op zijn bek gaat. Zeker nu Peter zelf aangaf dat "de verdachte omstandigheden" samen met "de bekentenis" reden genoeg zijn in zijn ogen voor een proces..... Geen enkel bewijs dus

    Geplaatst door R.evolutionair op 15:57 03-feb-2008
  • @R.van Dijk op 03-02 15:44 Beter gezegd: die vriend van de boot komt wel ter sprake maar zijn naam wordt nergens genoemd.

    Geplaatst door R. van Dijk op 15:57 03-feb-2008
  • Die vriend met die boot...die bestaat niet als je het mij vraagt.....die gene die hem heeft geholpen die nacht...is zijn vader!

    Geplaatst door ik maar op 16:00 03-feb-2008
  • jammer laten we vanavond maar afwachten dan kan dan joran hangen en zijn ouders ook!!!die weten ook veel meer$$$$

    Geplaatst door Arnoldqdo op 16:02 03-feb-2008
  • Vragen, speculeren, suggereren en .......niets weten. Laten we nu vanavond maar afwachten.

    Geplaatst door Auke Veenstra op 16:15 03-feb-2008
  • Laten we vanavond eerst even kijken, nu heeft alles nog een hoog -what if- gehalte! Beetje zinloos deze discussies.

    Geplaatst door buitenfries op 16:20 03-feb-2008
  • En SBS heeft weer bereikt wat het wilde:publiciteit en wij randdebielen helpen ze daar graag bij.

    Geplaatst door M.Postma op 16:24 03-feb-2008
  • Gepost door M.Postma op 03-02 16:24..ik ben blij dat je het zelf zegt...

    Geplaatst door praterhater op 16:41 03-feb-2008
  • M.Postma, wat heb jij gezegd, zeker iets wat een ander niet aanstond, maar dan heeft hij of zij vergeten dat ik het wel zou willen weten, zo word er weer voor een ander gedacht.

    Geplaatst door stikelbaarch op 17:11 03-feb-2008
  • @ik maar op 03-02 16:00 Verdomd, daar zeg je wat. En er gaan geruchten dat de stiefvader van Natalee er ook mee te maken heeft. Potverdorie, dit wordt spannend, de TV-avond van het jaar!

    Geplaatst door R. van Dijk op 17:29 03-feb-2008
  • Tja er zijn genoeg die op Joran lijken denk ik!

    Geplaatst door margriet op 17:32 03-feb-2008
  • meende ik dat hij bij Ruurd zat en bij Piet Adema van de christenunie. Stom van mij dat te denken. Want hoe zou dat nu kunnen? Nee volgens mij is hij gewoon bij zijn oma en gelijk heeft ie. Wel of geen moordenaar Joran heeft een probleem n.l. liegen en daar moet ie hulp voor krijgen.

    Geplaatst door geertjeg op 17:37 03-feb-2008
  • Dachten die Sociaal Bewustloze Stumpers dat ze misschien vanavond niet voldoende kijkers zouden trekken,en moesten ze daarom nog maar even voor een stunt zorgen,en een ander z'n leven verpesten?Dit is dus één van de redenen,dat ik niet naar die zender kijk.

    Geplaatst door shaka op 17:41 03-feb-2008
  • Ik schijn iets te missen van Postma. Mathilde, zet het er nog eens op!

    Geplaatst door Auke Veenstra op 17:42 03-feb-2008
  • Dat sonmmige mensen nog in zijn onschuld geloven. Naïevelingen.......

    Geplaatst door DaveMasteR op 17:45 03-feb-2008
  • @stikelbaarch op 03-02 17:11 ja er zijn hier mensen die menen dat ze god zijn en mogen beslissen wat wij wel of niet mogen lezen.

    Geplaatst door Altra op 17:47 03-feb-2008
  • Gepost door geertjeg op 03-02 17:37 ---------------------------- Als Joran de WAARHEID zou vertellen, dan hoeft hij ook niet geholpen worden om niet meer te liegen .......

    Geplaatst door Trijekwat op 17:51 03-feb-2008
  • Kaam ús krekt in it sin, wy matte jûn op jierdei besite, no is it ien fan twaen, der wurd gewoan praat of wy sjoche de televyzje tiidens de besite, en ik tink it lêste, dizze minsken kinnende sil der jûn net te folle praat wurde, mar goed, it bier en de woarst sil der net minder om smeitsje.

    Geplaatst door stikelbaarch op 18:08 03-feb-2008
  • Aangezien een bekentenis op zich te weinig is om als bewijs te dienen ben ik bang dat de uitslag van de 'show' van Peter R. de Vries vanavond zal zijn: PRdV heeft niets bewezen, hooguit aannemelijk gemaakt dat Joran meer te maken heeft met de (eventuele) dood van Natalee. Hopelijk durft Peter R. de Vries er ook fijntjes op te wijzen dat in dezelfde periode dat Natalee verdween, er in de VS zelf meerdere verdwijningsgevallen waren, waaronder eentje met drie kinderen uit 1 gezin.

    Geplaatst door Lupus Pecunia op 18:09 03-feb-2008
  • R. van Dijk dat denk ik niet dat alibi klopt niet,heb wel gehoord dat hij haar sexueel heeft gebruikt??en heeft begraafen op het strand 2 meter diep!

    Geplaatst door Arnoldqdo op 18:23 03-feb-2008
  • @Altra op 03-02 17:47..dat komt door die knop "meld als ongepast"..die moet weg..das pas ongepast!! dus als iedereen er nu van af blijft met zijn muis, dan had iedereen kunnen lezen dat postma iets stoms(lelijks) zei tegen(over) iedereen in dit topic..

    Geplaatst door praterhater op 18:24 03-feb-2008
  • @Arnold 18.23: Twee meter diep in het zand? Zou het dan idd niet makkelijker zijn geweest om haar gewoon in zee te dumpen? Aan die kant van het eiland zijn er genoeg haaien.... Een kuil van twee meter diep in het zand graaf je niet zomaar even hoor

    Geplaatst door R.evolutionair op 18:38 03-feb-2008
  • @praterhater op 03-02 18:24 ja maar er zijn er een paar hier die kunnen de verleiding soms niet weerstaan.

    Geplaatst door Altra op 18:39 03-feb-2008
  • No ha ik ris op dizze site sjoen en nei teltekst. Nearne kin ik mear nijs fine oer de kwesje J. en N. En wy eamelje hjir mar troch. Ik doch net mear mei by dit berjocht.

    Geplaatst door Domela op 18:41 03-feb-2008
  • http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/showbizz_media/article3074025.ece?secId=2594 Dit kwam ik toevallig net tegen Altra op 03-02 17:47...u bent ook god? R. van Dijk op 03-02 17:29....Ja daar zeg ik inderdaad wat....we zullen het vanavond zien.

    Geplaatst door ik maar op 18:51 03-feb-2008
  • R.evolutionair wat niet kan lijkt me makkelijker dan op de begraafplaats waar ik ook wel eens een graf heb gegraafen!!

    Geplaatst door Arnoldqdo op 18:54 03-feb-2008
  • teltekst=teletekst

    Geplaatst door Domela op 18:59 03-feb-2008
  • @R.evolutionair op 03-02 18:38 onze oosterburen hebben dat anders zomaar klaar :)

    Geplaatst door Altra op 19:01 03-feb-2008
  • Hoe het ook zij, ik kan niets anders dan walging opbrengen voor het lacherige gedrag van joran in zo'n ernstige zaak...hij maakt er een hele clowneske show van...

    Geplaatst door fidèle op 19:02 03-feb-2008
  • Waarom wacht het OM, op de uitzending!!! kunnen ze geen beslag leggen op de uitzending!!! Nee natuurlijk niet, is weer een mooi kijkcijfer kanon voor Peter R en SBS6, heeft het programma al doorverkocht naar de USA. en maandag vliegt hij er al heen!! Ben wel benieuwd vanavond hoe het zit!!! hoop voor Joran, dat hieruit blijkt dat hij onschuldig is! en Wil wel weten hoe Peter R zich er uit lult dan in Amerika!!

    Geplaatst door frysboy op 19:13 03-feb-2008
  • Er lagen vanmorgen wel 3 cameraploegen van de diverse omroepen, min of meer verborgen, rondom de flat van Johan en er was een beveiligingsbedrijf ingeschakeld. De pers is zeer gebrand op nieuws, maar onjuiste berichtgeving leidt tot vervelende situaties voor betrokkenen. Of weten ze meer dan wij???

    Geplaatst door protter op 19:43 03-feb-2008
  • Wat maakt deze moordzaak bijzonderder dan anderen? Publiciteit! Peter R. de Vries! En dat er dan van die stakkers zijn, die dan maar wat gaan bedreigen omdat ze niks anders te doen hebben in hun leven? IS er niks anders te doen? Zijn er geen andere ne betere programma's te maken? Bah, bah, bah

    Geplaatst door cormoran op 19:44 03-feb-2008
  • Weet iemand waar de popcorn zijn.......

    Geplaatst door Alva op 19:57 03-feb-2008
  • @frysboy op 03-02 19:13 het om heeft ongetwijfeld de beelden al gezien, maar wachten eerst af denk ik ze weten heus wel waar J. zit, dus pakken hem zo op als ze weten waar hij zit.

    Geplaatst door Altra op 19:59 03-feb-2008
  • Tot op heden: (de uitzending van Peter R.moet nog beginnen) staat niet onomstotelijk vast dat Jorin de dader is. Dus is hij nog vrij man en mag zich overal vertonen. Het is niet iemand die NU wordt gezocht!! Dus is de hele actie van SBS onbegrijpelijk.

    Geplaatst door LC Lezer op 20:22 03-feb-2008
  • Praterhater denkt:regeren is vooruit zien,daarom reageert hij al op een opmerking welke ik morgen zou willen schrijven.Maar ik denk dat ik het nu maar laat,want de aardigheid is er af.Zou Praterhater misschien kunnen herhalen wat ik heb geschreven?Ik kan me er n.l.niets meer van herrinneren>Wil je mij dat plezier doen?

    Geplaatst door M.Postma op 21:36 03-feb-2008
  • Nog even,dan weet heel nederland wat Peter de Vries te weten is gekomen,ben zeer benieuwd!

    Geplaatst door rietje op 22:10 03-feb-2008
  • @Rietje 22.10: Hou je me op de hoogte? Kan ik ondertussen gewoon iets leuks doen

    Geplaatst door R.evolutionair op 22:30 03-feb-2008
  • En en? ;-) Of zitten jullie in de derde reclame na de tweede herhaling en werkt Peterrrrr nog naar de "climax"?

    Geplaatst door R.evolutionair op 23:01 03-feb-2008
  • Mwoehaha en daar is dan de verklaring van degene die Joran noemde als zijnde degene die Natalee met zijn bootje in zee gedumpt zou hebben:" Daury zat in Nederland Daury zat vanaf juli 2004 in Nederland om een MBO-opleiding in Rotterdam te volgen. Hij vertelt dat hij tussentijds eenmaal voor drie weken op vakantie naar Aruba ging: ‘Dat was op 2 januari 2005. Voor de rest ben ik non stop in Nederland geweest. Op 31 mei 2005, de dag dat Natalee verdween, was ik niet op Aruba.’ Pas eind december 2005 ging Daury terug naar het eiland. Toen waren Van der Sloot en zijn medeverdachten Deepak en Satish Kalpoe al op vrije voeten gesteld. Op de vraag of Daury een boot heeft moet hij lachen: ‘Nee, natuurlijk niet.’ Daury ging in Nederland in in het voorjaar van 2005 bijna elke dag naar de sportschool. Daarnaast werkte hij via een uitzendbureau en zat hij op school. Deze instellingen waren dit weekend niet bereikbaar om dit te bevestigen. Daury: ‘Maar justitie kan dat allemaal natrekken. Dan weten ze meteen dat ik er niets mee te maken heb en dat Joran daarover heeft gelogen.’..."

    Geplaatst door R.evolutionair op 23:06 03-feb-2008
  • De enige die hier beter van wordt is meneer Peter R. de Vries. Ik vind allemaal behoorlijk vaag, ook nadat ik de zogenaamde bekentenis hoorde, die hij tegen de zogenaamde vriend uitsprak. De vriend die er voor zorgde dat hij doorlopend wiet kreeg. Fijne man!! Het is opgeblazen tot een groot media spektakel, maar er komt meer reclame en andere onzin in het programma voor, dan dat er daadwerkelijk iets nieuws naar buiten komt. En daarvoor wordt dus een onschuldige burger uit Drachten met de dood bedreigd, daarover hebben ze bij SBS6 niet nagedacht zeker voordat de beelden van het zogenaamde schuiladres van Joran lieten zien.

    Geplaatst door wieland21 op 23:24 03-feb-2008
  • Heb die boel allemaal een beetje via internet op diverse site gevolgd: één ding is zeker, ik hoef peter zijn tuintje niet te schoffelen.... Hij is leuk, Joran is een sukkel, maar das geen crime en Peter is een sukkel en das geen crimereporter ;-)

    Geplaatst door R.evolutionair op 23:38 03-feb-2008
  • heb je ook gehoort dat hij zich een paar keer verlult heeft?nee zeker.

    Geplaatst door (ANTI) op 23:41 03-feb-2008
  • Nou: is die gast nu onweerlegbaar schuldig of niet? M.a.w. heeft R (voor revujournalist) de zaak opgelost, of niet?

    Geplaatst door De Waterpoort op 23:43 03-feb-2008
  • Nou mijn mening is dat deze beide mannen Peter erin hebben geluist, hoop dat ik het mis heb, maar ligt er erg dicht bovenop.

    Geplaatst door Altra op 23:46 03-feb-2008
  • DE enige die een sukkel is ben jij revo, petje af voor Peter R.! Het is duidelijk dat deze meisjes\vrouwen als gebruiksvoorwerp ziet. Deze man heeft totaal geen gevoel, en is alleen maar met zichzelf bezig. Het enige wat ik niet snap van deze "pientere" jongen is, waarom niet gelijk "1 1 2" bellen? Hij mag wat mij betreft nu flink gestraft worden, voor de leugens en het leed wat hij veroorzaakt heeft!

    Geplaatst door Copycat op 23:58 03-feb-2008
  • @23.41: Nee, ik heb niet gekeken, maar ik heb wel begrepen dat ie erg stoned was, mede dankzij Peter 's geld. Er is geen enkel bewijs aangevoerd door peter, peter gaat gewoon op zijn muil @Waterpoort: Nee, hij heeft een jongen voor de zoveelste keer lastig gevallen, hij heeft een man ingehuurd die Joran van wiet voorzag en bij wie Joran wel graag in ene groen blaadje wou komen.... Hij nam de verklaring van Joran voor waar aan en als het op details aan kwam zijn Peterrrrrrr;"om Justititie niet in de voeten te lopen doen we zelf geen verder onderzoek naar de waarheid" Peter was niet op zoek naar de waarheid, hij was op zoek naar reclame inkomsten, publiciteit, zijn 5 minutes of fame.

    Geplaatst door R.evolutionair op 00:00 04-feb-2008
  • @Altra 23.46: Dus Peter gaat op zijn bek ook volgens jou?

    Geplaatst door R.evolutionair op 00:01 04-feb-2008
  • Ten eerste; die k...reclame blokken ertussen. Dan doezel je gelijk weg. Maar w.b.t. de totale uitzending: geen echte toegevoegde waarde. Dat Joran sowieso medeplichtig is, weten we al geruime tijd. Maar de KERN van de zaak, DE OPLOSSING is niet uit de verf gekomen. Meneer de Vries had gewoon moeten wachten tot ALLES helder is, niet eerder. Maar: wanneer je geilt op publiciteit en de poen, kun je natuurlijk moeilijk wachten.

    Geplaatst door LC Lezer op 00:08 04-feb-2008
  • r.evo, je draait echt door. Welterusten.

    Geplaatst door Auke Veenstra op 00:15 04-feb-2008
  • De beste stuurlui staan aan wal revo, en dat is met jou elke keer weer het geval. gaaaaaap!

    Geplaatst door Copycat op 00:16 04-feb-2008
  • @Copy 23.58: mmhh ja, tuurlijk heb je inhoudelijk nog wat op mijn postings aan te merken?

    Geplaatst door R.evolutionair op 00:16 04-feb-2008
  • @LCLezer 00.08: "Dat Joran sowieso medeplichtig is, weten we al geruime tijd." Je bent net zo dom bezig als peter, als je feiten hebt waardoor je kan aantonen waarom je dat weet, "bring it on" anders is Joran nog altijd gewoon onschuldig ook aan medeplichtigheid.

    Geplaatst door R.evolutionair op 00:22 04-feb-2008
  • revolutionair heeft zeker nachtmerries van peter r de vries ofzo

    Geplaatst door Always SCC op 00:37 04-feb-2008
  • Ik heb de hele uitzending gevolgd: Het is voor mij nog net zo vaag als een dag geleden. Er kloppen nog steeds heel veel dingen niet. Als iemand (die drank en drugs heeft gehad) zoals die J. zegt zomaar in je armen sterft, dan bel je toch gewoon de politie? Eerlijk gezegd geloof ik niets van dit patserige mannetje, zélfs niet dat hij er bij was toen ze stierf.

    Geplaatst door KatjeKaatje op 00:43 04-feb-2008
  • M.Postma op 03-02 21:36..was iets in de strekking van "domkoppen met hun complottheorien"..ik kan de zin verkeerd geformuleerd hebben, maar dat was de strekking..waarom dat overigens verwijderd is, is voor mij ook een vraag..ik had er graag meer reacties op gezien..maar helaas de redactie was een ieder voor..

    Geplaatst door praterhater op 00:49 04-feb-2008
  • Waarom zou alles altijd zo netjes moeten? We hebben hier met een figuur te maken dat zelf ook niet al te netjes is! Ik hoop dat die Drachtsters bij die Johan binnen zijn geweest om dat te controleren! Joran is een onrespectvol stuk vreten! Hoe hij over meisjes/vrouwen spreekt is gewoon niet normaal! Een figuur die zo liegt en draait verdiend ook geen onderdak! Ik kan me die Drachtsters goed voorstellen!

    Geplaatst door Hansbro op 03:26 04-feb-2008
  • volgens mij heeft peter wel zijn best gedaan en het nu wel duidelijk is dat joran vd sloot er iets mee te maken heeft. achter de tralies maar met vd sloot.

    Geplaatst door bitje op 10:29 04-feb-2008
  • Wat maken we ons allemaal druk om een moordzaak en ook nog ver van ons bed. Wat is het nivo van het nederlandse volk diep weggezakt. Ik hoop dat al die onnozele Geert Wilders volgers die in Drachten op dat plein stonden binnenkort hun verstand weer terug krijgen. En SBS wat een kijkcijfers geile Peter De Vries. Zo kan elke rat wel scoren.

    Geplaatst door henk op 11:03 04-feb-2008
  • @R.evolutionair op 04-02 00:01 ja ik twijfel nog steeds, heb hele uitzending gevolgd, maar het kan mij niet overtuigen, ik kijk niet vreemd op als het tegendeel aan het licht komt.

    Geplaatst door Altra op 11:11 04-feb-2008
  • Dertig jaar geleden een keer wezen stappen in Drachten. Nog nooit zulk achterlijk volk daar meegemaakt; ALs ze de pek en veren hadden meegenomen naar de kroeg was ik heel vies thuisgekomen. We ziijn nu 2008 en wat blijkt, nog niets veranderd daar... Met een grote boog omheen dat gat!

    Geplaatst door cormoran op 19:15 04-feb-2008
  • Onbegrijpelijk dat enkele lieden nog steeds in de onschuld van yoran geloven, ge moet dan wel stekeblind zijn of zelf ook zo's ongevoelige ijskoude arrogante zak zijn! Voor mij is zijn schuld nu wederom bevestigd door joran zelf!

    Geplaatst door Copycat op 19:37 04-feb-2008
  • laaten ze dan joran van de boot pakken!!!

    Geplaatst door Arnoldqdo op 19:42 04-feb-2008
  • "NIEUWS"van SBS overnemen zonder onderzoek is niet echt slim en ik had niet verwacht dat de LC dit ook zou doen. Nieuws van SBS hoort meer thuis in de RODDEL-rubriek, negeren en vooral geen aandacht aan schenken. Vetaling van SBS: Sukkels Berichten Slecht

    Geplaatst door Herrie op 02:17 05-feb-2008
Schrijf een reactie
Op artikelen ouder dan 2 dagen kunt u niet meer reageren.

advertenties

Stelling

Politieke partijen falen, Nederland heeft een zakenkabinet nodig (reageren)
Poll
Mee eens (71%)
Mee oneens (29%)
Totaal aantal stemmen: 641

Gouden Gurbes 2010

Gouden Gurbe: de Oscars van de iepenloft-spullen. Volg het nieuws in aanloop naar de uitreiking. Gouden Gurbe 2010

Uitagenda

Nieuw op deze site: het meest complete overzicht van uit-activiteiten in Friesland. Naar de agenda

Iets aan de hand?

Verhalen, nieuwsfeiten, foto's: de redactie wil graag reacties van lezers. Tip de krant!

Ochtendeditie

Elke ochtend rond negen uur de ochtendeditie van de Leeuwarder Courant via e-mail? Geef u op voor de nieuwsbrief!

Bespaar en win!

advertenties